Domena ZamiastMiesa.pl i ZamiennikiMięsa.pl

domena zamienniki miesa

Domeny ZamiastMiesa.pl, ZamiennikiMiesa i ZamiennikiMięsa.pl są obecnie na sprzedaż. Co więcej, możesz kupić je w komplecie z domeną MiesoBezMiesa.pl. Po co byłoby Ci tyle domen?

Domeny ZamiastMiesa.pl, ZamiennikiMiesa i ZamiennikiMięsa.pl są obecnie na sprzedaż. Co więcej, możesz kupić je w komplecie z domeną MiesoBezMiesa.pl. Po co byłoby Ci tyle domen?

ZamiastMiesa.pl i ZemiennikiMięsa.pl na sprzedaż. Świadomy producent mięsa, czy „marketplace” – kto pierwszy dostrzeże szanse na wzrosty i przyszłe oszczędności na marketingu?

Jeśli tu jesteś, to pewnie zainteresowała Cię któraś z domen z tytułu tego wpisu – zamienniki mięsa”, „zamiast mięsa” lub też „mięso bez mięsa”. Tymczasem jest jeszcze lepiej, niż się spodziewasz. W jednej cenie możesz stać się właścicielem kilku domen, które można wykorzystać w branży „mięsa bez mięsa”. Do czego potrzebne jest aż tyle domen? Przecież promuje się domenę główną. To prawda, ale warto mieć też inne nazwy, żeby kierować z nich zainteresowanych na adres główny, do tego można samemu wybrać, a właściwie zdecydować, która domena będzie domeną główną  – nazwą strony. Po drugie i być może ważniejsze. Mając wszystkie warianty, nie zostawiamy pola manewru konkurencji (mówiąc nieładnie – blokujemy jej możliwości wyboru dobrej domeny w przyszłości).

Czy warto rozwijać biznes w branży zamienników mięsa? Przeczytaj koniecznie o Zamienniki Mięsa Raport

Producent mięsa dostarczający zamienniki mięsa?

Tylko pozornie te dwie kategorie „nie lubią się nawzajem”. Tak stereotypowo uważa zapewne większość, nie dostrzegając zarazem możliwości wykorzystania w dostarczaniu zamienników mięsa istniejących systemów: produkcji, dystrybucji, zarządzania ludźmi, logistyki, transportu i sprzedaży. Na pewno znajdziemy w Polsce też właścicieli mięsnych biznesów działających od pokoleń, dla których zamienniki mięsa to „zło”, „ściema”, „wydmuszka”, „moda”, „manipulacja”, słowem zagrożenie dla ich bieznesu. Nie będziemy tu polemizować z takimi tezami, bo ważniejsze są trendy rynkowe.

Ok, pomyślmy teraz jaki sens miałoby wejście producenta mięsa na rynek zamienników mięsa?

Jeśli spadek liczby klientów jest faktem, bo coraz większy ich odsetek wybiera zamienniki miejsca, to dlaczego oddawać pole nowo powstającej konkurencji?

  • Można przecież w istniejącym już miejscu sprzedaży zaproponować lojalnemu klientowi produkt, którego być może szuka (lub będzie szukał) – smakujący jak mięso, ale wyprodukowany na bazie roślin? Czyli nie tracimy klienta, a konwertujemy go na inny produkt z portfolio – zamienniki mięsa, zamiast mięsa
  • Wielu producentów mięsa ma od lat wielu lojalnych klientów. To ich przewaga nad rynkiem online (do czasu…)
  • Pomyślmy racjonalnie. Jeśli ktoś szuka czegoś, co smakuje jak mięso (bo kocha jego smak od lat, ale chce przejść na jedzenie roślinne) to, czy jest lepsze miejsce by zaproponować mu zamienniki mięsa o smaku mięsa (ale zamiast mięsa) niż sklep, w którym dotąd kupował mięso? Tu szanse mają tylko najbardziej innowacyjnie myślący szefowie biznesów, kierujący się logiką, a nie emocjami, niechęcią i wrogością wobec „tych nowych, od sztucznego mięsa”
  • Wielu producentów ma rozbudowaną sieć dystrybucji. Co za problem, by wykorzystać ją do zaspokajania potrzeb zakupowych dotychczasowych klientów, którzy i tak zdecydowali się już na odejście od spożywania mięsa na rzecz jego zamienników? Dla startupów zbudowanie takiej sieci sprzedaży jest poza zasięgiem. Dlaczego nie wykorzystać ich słabości w tym wymiarze i w tym momencie – TERAZ, zanim pokonają tą barierę z pomocą kapitału od VC?
  • Dystrybucja mobilna – dobry kierunek. Niektórzy producenci (nie tylko z branży mięsnej) dowożą swoje produkty do mniejszych miejscowości, gdzie zatrzymują swoje samochody i prowadzą sprzedaż „z ulicy”. Takim klientom również można sprzedawać mięso bez mięsa. To kolejna przewaga nad startupami zza oceanu czy Europy Zachodniej (co nie będzie trwało wiecznie)
  • Marketplace online. Ostatni punkt łączy zalety opisane we wszystkich powyższych punktach. W jednym z wariantów, wykorzystując własne zaplecze i bazę klientów „odchodzących” od mięsa, można z pomocą adresu zamiennikimięsa.pl zbierać zamówienia na inne produkty dostarczane przez partnerów handlowych i pobierać opłaty za wykorzystanie naszej sieci sprzedaży, transportu i dostaw. Czyli sami produkujemy zamienniki mięsa, ale umożliwiamy też ich zamawianie online (i to nie tylko naszych), oraz odbiór w punkcie stacjonarnym (czy jednostce mobilnej)
  • Darmowy PR. To pewne, że któryś producent lub startup wykorzysta tę okazję JAKO PIERWSZY I JEDYNY. Któryś zakład mięsny zrobi to wszystko lub część tego, na przekór pozostałym potentatom z branży mięsnej. To oczywiście nie przejdzie bez echa i komentarzy zarówno w branży mięsnej, jak i w mediach. Branża niekoniecznie będzie chwaliła ten ruch, choć z czasem niektórzy mogą żałować, że w odpowiednim momencie zabrakło im zdecydowania i teraz z domen, dobrych nazw, zostały już tylko jakieś niewzbudzające zaufania „dziwolągi”. A media będą się nad tym rozpisywały. Dlaczego? Co byście powiedzieli na taki tytuł?

Jeden z największych producentów mięsa rozpoczyna sprzedaż zamienników mięsa w Polsce. Nowe rozdanie na rynku.

Tego typu nagłówki zdobędzie za free pierwszy producent z branży mięsa. Reklama będzie darmowa – ale tylko dla pierwszego. Kolejni będą musieli płacić i za reklamy i za to, żeby zbliżyć się do lidera – innowatora, posiadającego domenę Zamienniki Mięsa.pl i lepszą pozycję startową dzięki niewielkiej w gruncie rzeczy inwestycji. Niezłym przykładem producenta mięsnego, który złamał status quo i dobrze na tym wyszedł, jest niemiecki potentat Rügenwalder Mühle (działający od 1834 roku!). Jak pisze WP.pl:

Producent wędlin Rügenwalder Mühle apeluje do swoich klientów, żeby spożywali mniej mięsa. Firma przestawia się również na produkcje wyrobów mięsopodobnych – produkty takie stanowią już 40 procent jej obrotów.

W Polsce też ktoś musi być pierwszy. Kto pierwszy w Polsce spije “śmietankę”?

Zamienniki mięsa – łatwo powtórzyć, łatwo zapamiętać, łatwo podyktować i reklamować w Radio

Ci, którzy zdecydowali się na nazwy, adresy tanie, „oryginalne” dowiadują się po jakimś czasie, jak uciążliwe jest ich zapamiętanie przez klientów, a także np. dyktowanie przez telefon, czy nawet wymawianie podczas rozmów handlowych.

Wyobraź sobie też taką – własną – reklamę. Jedziesz samochodem, w radiu zaczyna się blok reklamowy:

“Zastanawiasz się, czy nie przejść na zamienniki mięsa? Nie czekaj. Przeczytaj, wybierz na próbę potrawy dla siebie i swoich bliskich i zamów zamienniki mięsa przez stronę www.zamiennikimięsa.pl”

Jak Ci się to podoba? W kilkanaście sekund Twoja marka pojawi się w przekazie i to brzmiąc NATURALNIE minimum trzy razy i jest łatwa do zapamiętania. Ceny reklamy w radio spadają, a ludzie cały czas jeżdżą samochodami, często pewnie też obok Twoich sklepów…

 

zamienniki mięsa domena

Podsumujmy. Jakie domeny możesz mieć w komplecie? Są to:

  • ZamiennikiMiesa.pl
  • ZamiennikiMięsa.pl
  • ZamiastMiesa.pl

Domena Mięso bez Mięsa

  • MiesoBezMiesa.pl
  • MięsoBezMięsa.pl

O tych dwóch ostatnich dowiesz się więcej tu >>>

Cena takiego pakietu to:

Czyli niedużo dla kogoś, kto zamierza na poważnie podejść do zagospodarowania tej rozwijającej się, perspektywicznej kategorii produktów w Polsce i ugruntować swoją pozycję nie tylko na rynku, ale i w świadomości konsumentów, dla których fraza „zamienniki mięsa”, to para słów naturalnie oddająca istotę zagadnienia, a co ważniejsze będąca już teraz w codziennym użyciu (np. podczas wyszukiwania produktów do kupienia w internecie).

Zobacz też, jak często już od wielu miesięcy polskie media używają frazy “zamienniki mięsa” w swoich publikacjach. Możesz to łatwo sprawdzić wpisując w Google News frazę „zamienniki mięsa”, lub klikając po prostu w ten link >>>